notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

Ne felejtsd el, hétvégén óraállítás!

hirdetes

Ne felejtsd el, hétvégén óraállítás!

Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Március 29-ről 30-ra virradó éjjel kell átállítani az órákat: hajnali 2 óráról 3 órára, vagyis egy órával kevesebbet alhatunk majd. Neked mi ebből a hasznod?  Tudod, hogy kik miatt nem aludhatsz többet tavasszal? Tudod milyen hatással van a biológiai órád

Néhány jó tanács, ami segít az óraállítás átvészelésében


 Az érzelmi egyensúly fenntartására, fogyasszunk ómega-3 zsírsavban gazdag élelmiszereket (ilyenek a tengeri halak, a hering, a szardínia, az olíva olajjal készült, friss saláták, a dió stb.)
 A stressz elűzésére és az energikusság fenntartása érdekében pedig ajánlott sok C-vitamin-tartalmú gyümölcs-zöldség fogyasztása  (pld. citrusfélék gyümölcsei: narancs, citrom, grapefruit, zöldségek esetében paprika, brokkoli, paradicsom, savanyú káposzta legyen rendszeresen beiktatva az étrendünkbe.)

hirdetes
 Hangulatjavító és stressz űző hatású még a csokoládé (természetesen kis mennyiségben fogyasszuk – egyszerre 2 kocka elég belőle), és a magnéziumban gazdag ásványvíz is hasznos.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
hirdetes

Szótár

Gáz

A gáz, a folyadék és szilárd mellett az anyag egyik halmazállapota. A köznyelvben... Tovább

Csapatépítő helyszínek

A csapatépítő helyszínek általában olyan környezetben helyezkednek el, ahol sok program... Tovább

Tovább a lexikonra