Nivea stresszteszt - Te vajon kiállnád a próbát?
A Nivea az új izzadásgátlóját extrém helyzetekre fejlesztette ki, éppen ezért egy egészen kreatív gerillamarketing segítségével népszerűsítette azt. Erről egy nagyszerű reklámfilm is készült. A történet a következő: Egy reptéren vagyunk, ahol az emberek elég sokat várakoznak, hogy végre felszállhassanak a repülőgéprüke. Eközben egy profi háttércsapat alaposan megszervezte azt, hogy néhány utasról fénykép készüljön, ami különböző helyeken megjelenik a repülőtéri várócsarnokban, úgy beállítva az adott alanyt, mintha ő valami körözött bűnöző lenne, és hogy a rendőrség már javában keresi őt.
De hogy ez milyen reakciókat vált a célszemélyekből, azt a videót megnézve megtudhatod.
Tekintsd meg ezeket a videókat is:
Ezért készülődnek a lányok olyan sokáig
Egy rosszul sikerült csúzli bemutató
Így kérd meg a barátnőd kezét
Balesetek, melyből tanulnod kell! 2013-as videók!
címkék: