notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

A jövő autója megérkezett: Audi Allroad Shooting Brake modell

A jövő autója megérkezett: Audi Allroad Shooting Brake modell

Bucsi Barbara
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Audi Allroad Shooting Brake modell

 

 

Audi Allroad Shooting Brake modell - Jövőkép

„A kiállítási-modell két jellegzetességet ötvöz, a rendkívül gazdaságos, 300 kW teljesítmény mellett is 1,9 l/100 km átlagfogyasztású e-tron-quattro hajtásrendszert és a jövő elektronikai megoldásait” – nyilatkozta Dr. Ulrich Hackenberg az AUDI AG műszaki fejlesztésekért felelős igazgatótanács egyik tagja. „Ez a modell már igen konkrét kitekintés a közeli jövőre”.
Audi allroad shooting brake kialakításával a négykarikás márka kibővíti formatervezési nyelvezetét. A kompakt kétajtós kiállítási-modell a márka jövőbeni sportautóinak látvány elemeit az Audira jellemző allroad-koncepciójával és a shooting brake karosszériájával kombinálja. Vezérlési koncepciója a jövőbeni sorozatgyártás megoldásaira mutat rá.
 
 

Nézd meg az Audi Allroad Shooting Brake modell gyönyörű belselyét és hihetetlen műszerfalát képgalériánkban itt: 

Audi Allroad Shooting Brake modell - Külső megjelenés

Audi allroad shooting brake modelljével az Audi először egyesíti az allroad és az e-tron egyaránt jellegzetes formatervezési elemeit. A markáns megjelenésű elején– mint minden Audi esetében – a nagyméretű, hatszögletű Singleframe hűtőrács jelenik meg, amely kicsit hátradőlve idomul a karosszériához. Az e-tron modellekre jellemző módon karcsú lamellák sorakoznak benne, leginkább az elektronikus alkatrészek hűtőbordázatára emlékeztetve. A Singleframe hűtőrács alsó részén quattro felirat jelenik meg. A középen elhelyezkedő szűk légbeömlő nyílás jelenleg az alumínium alsó védőlemezből lett kimarva.
A kiállítási autó jellegzetes vonalai hatalmas energiákat sugallnak oldalnézetből. A karosszéria túlnyúlásai igazán rövidek, a tetővonal pedig alacsonyan húzódik a törzs felett. Utóbbi a shooting brake formákra jellemzően hátrafelé irányulva már korán lefelé indul, hogy azután a karakterisztikus C-oszlopokon záruljon, amelyek közül a bal oldalin az elektromos töltőcsatlakozó, a jobb oldalin pedig a tanksapka foglal helyet.
Az Audi allroad shooting brake külső karosszériaelemei alumíniumból készültek, valamint szénszál-erősítésű műanyagból (CFK). A sötétszürke oldalsó védőelemek jellegzetes allroad-stíluselemként csökkentik a karosszéria „vizuális tömegét”, miközben hátrafelé dinamikusan emelkednek, az erőteljesen kidomborodó kerékjáratokkal közösen erősítve a prototípus terepes karakterét.
 

Audi Allroad Shooting Brake modell - Élvezetes irányítás – Utastér és kezelés

Sokoldalúságával és magas fokú funkcionalitásával az Audi allroad shooting brake elsősorban sportos, aktív életmódú fiatalok autója. A kaliforniai télben például ideális a különböző kiruccanásokhoz Los Angelesből, reggelente mondjuk egy snowboard-túrára San Gabriel hegyeibe, délután pedig sárkányröptetésre Venice Beach homokján.
 
Az utastér négyszemélyes. Elöl határozottan kiformált oldalpárnákkal és integrált fejtámlákkal készült karcsú sportülések nyújtanak mindenkor biztos testtartást a vezető és az első utas számára, a gyors kanyaríveken pedig párnázott támaszok tarják alsócombjaikat. A hátsó ülésekre Easy-Entry funkció könnyíti a beszállást. A hátsó üléstámlákat lehajtva sík padlózatú csomagtér alakítható ki, amely a terjedelmesebb sporteszközöket is könnyedén elnyeli.
 
Az új tervezésű MMI-terminál és sportos formavilágú multifunkciós kormánykerék segítségével az Audi allroad shooting brake vezetője az autó csaknem össze funkcióját ösztönösen vezérelheti. A kezelés egyfajta egészen újszerű „joy of use” élményt kínál – a menüstruktúra intuitív karaktere leginkább az okostelefonok rendszerére emlékeztet, és szabadszöveg-keresőt is kínál. Minden funkció könnyen elérhető, az érintőfelületen végzett multitouch-mozdulatokkal a vezető gyorsan és egyszerűen gördítheti a listákat illetve nagyíthatja a térképeket. A cockpit egyértelműen a vezetőre összpontosít.
 
A kormánykerék és a fedélzeti számítógép kijelzője a pilóta közvetlen látóterében, közös tengelyen helyezkedik el. A TFT-kijelző a 12,3 col képátlójú monitorral minden fontos információt háromdimenziós grafikákkal és a legjobb minőségben jelenít meg. Három üzemmódot kínál: a klasszikus nézetben a hálózatról tölthető (plug-in) hibridhajtás Powermeter műszere és a sebességmérő áll a középpontban, az infotainment-móduszban például olyan tartalmak a meghatározók, mint a nagyméretű navigációs térkép, míg a sport-üzemmód a fordulatszámmérőt emeli ki.
 
A prototípus további jövőbe mutató technikája az Audi phone box, amely a vezető mobiltelefonját integrálja a fedélzeti elektronikába, és igény szerint indukciós úton tölti.
 
hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
Közösség

Szótár

DJI Osmo

A DJI nem csak a dróngyártásban áll az élen, hanem rendesen sikerült bevenniük a... Tovább

Város

A város olyan közigazgatási egység, aminek jogilag meghatározott státusza van, általában... Tovább

Tovább a lexikonra