notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

Dolgok, amiket a legtöbben rosszul tudnak a súlycsökkentésről

hirdetes

4 tévhit a súlycsökkentésről, amikről érdemes tudnod!

MC
Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Dolgok, amiket a legtöbben rosszul tudnak a súlycsökkentésről

Tippek a hatékonyabb súlycsökkentéshez

A testmozgás a legjobb módja a fölös kilók leadásának

Szakértők véleménye szerint nem pusztán a fizikai aktivitás a kulcs a fogyáshoz, sőt, ez a lehető leggyötrelmesebb módszer.

Az elfogyasztott étel és az anyagcsere határozza meg főként az energiaszintünket és a testmozgás erre csak elhanyagolható mértékben van hatással. Ez az oka annak, hogy ha csakis testmozgással akarunk fogyni, nehéz dolgunk lesz.

Ennek eredményeképp egy ezzel foglalkozó amerikai intézmény heti 250-300 perc edzést javasol a fogyáshoz, ami naponta kb. 30 percet jelent. Ilyen edzésrend és a magas tápértékű, zsírszegény étrend a legjobb módja a súlyvesztésnek.

hirdetes

Lehetetlen egyszerre kövérnek és fittnek lenni

A túlsúllyal rendelkező embereknek is lehet egészséges az anyagcseréje, de ennek feltétele a rendszeres testmozgás. Bár sok egészségesnek tűnő testfelépítésű embert láthatunk, a látszat néha csal, mert egyáltalán nem biztos, hogy egészségesen is élnek. A mozgásszegény életmódot gyakran társítják a szív- és érrendszeri megbetegedésekkel, cukorbetegséggel, csontritkulással, depresszióval vagy szorongással.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
337
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
785 385

Szótár

Lámpa

Lámpák nélkül elképzelhetetlen lenne az élet – a legelterjedtebb... Tovább

Lakástakarítás Budapest

A lakástakarítás folyamatos feladat, hiszen otthonunk tisztán tartása alapvető. Gyakran... Tovább

Tovább a lexikonra