notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

Digitális próbafülke

hirdetes

Hamarosan megérkeznek a digitális próbafülkék! Neked mi a véleményed?

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

A technológia őrült tempóban fejlődik, szinte már alig lehet követni. Számos mindennapi tevékenységünkhöz ma már okos eszközöket használunk. El sem tudjuk képzelni, hogy a fejlesztők mi mindenbe képesek még belevonni a technológiát. Hamarosan érkeznek például a digitális próbafülkék is! Eszméletlen!

Digitális próbafülke

A technológia őrült fejlődését már-már alig lehet követni… Szinte hetente jönnek ki az újabbnál-újabb kényelmi, technológiai őrültségek. Példának okáért az egyik legújabb találmány a digitális próbafülke, amelyet egy ismert mobilszolgáltató társaság és egy népszerű divatmárka közösen hoz létre.

Ezek a próbafülkék alkalmasak arra, hogy beolvassák a termékek címkéit, a vásárló pedig egy okos órát használva kérhet segítséget a személyzettől, ha valamilyen méretbeli vagy színbéli változtatást szeretne.

 

A tükörben rejlik a trükk

 

Az újszerű fülkék alapjai olyan digitális tükrök, amelyek érintőképernyőként funkcionálnak és segítségükkel választhatunk a termékek között, tanácsokat és javaslatokat kaphatunk, ugyanakkor kommunikálhatunk az ott dolgozókkal is. Ez a technológiai újítás a Mango és a Vodafone közös projektje, amelyet IoT (Internet of Things) megoldással hoznak életre.

hirdetes

 

A cél a modernizált vásárlási élmény

 

Az ötlet alapját az adja, hogy a vásárlók a technikai fejlődéssel összhangban haladhassanak és képesek legyenek a valós és az online vásárlás adta lehetőségeket is kihasználni. A Mango célja, hogy ezt a megoldást kezdetben bevezethesse a legnagyobb üzleteibe, Barcelonától kezdve egészen New Yorkig.

 

 

A Vodafone globális IoT igazgatója, Stefano Gastaut szerint a vásárlók ezzel a fejlesztéssel sokkal több lehetőségben és nagyobb élményben részesülnek a vásárlásaik során és egy előrehaladott megközelítésből tekinthetnek rá eddig kedvelt márkájukra.

hirdetes

 

Egyszerre offline és online

 

“Ez egy nagyon izgalmas projekt… A kiskereskedelem jövőjét az online és offline vásárlási élmények összekapcsolásában látjuk. Ezek az új típusú próbafülkék újabb lépést jelentenek az üzleteink digitális átalakításában, aminek köszönhetően egy merőben új élményt kínálhatunk vásárlóinknak”. – jegyezte meg Guillermo Corominas, a Mango ügyfélkapcsolati vezetője.

 

Forrás: tudasfaja.com

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
hirdetes
Közösség

Szótár

DJI Osmo

A DJI nem csak a dróngyártásban áll az élen, hanem rendesen sikerült bevenniük a... Tovább

Út

Az út szót leggyakrabban két vagy több pontot összekövető vonalra használják, amelyeken... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekesség Lenyűgöző technika Technika