Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

Éttermi panaszkönyv beírások

hirdetes

Vicces éttermi panaszkönyv beírások

Szélesi Ferenc

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Íme egy válogatás a legbizarrabb és legviccesebb éttermi panaszokból. Jó szórakozást és olvasást kívánunk! Én sírtam a nevetéstől, szerintem neked is tetszeni fog az összes éttermi panaszkönyv beírás!

Ilyen vicces panaszkönyv beírásokat ritkán látni - éttermi panaszkönyv beírások

 

“Felháborító, hogy fél adagot hetven százalékos áron számítanak fel, ha a felét eszem meg, akkor a felét fizetem csak ki... Cserébe lenyúltam a borsszórót.”


“Az önök szakácsa túl ronda és egyáltalán nem olyan, mint a Laci bácsi a tv-ből. Szerintem magukat átverte, kérem, a saját érdekükben vizsgálják ki az ügyet.”


“Halászlét rendeltem és spagetti volt benne és még kenyeret se adtak. Hát normálisak maguk?” 


“Ma már a harmadik étterembe jöttem be, hogy végre marhapörköltet egyek, de sehol nem akarnak adni nokedlit. Mindenhol csak galuska van, és azt akarják hazudni nekem a pincérek, hogy az ugyanaz. Hát az apjuk ….át!”


“A köretként felszolgált burgonya nem volt megpucolva, rajta volt a héja. A húst azért megsütik?”

hirdetes


“A pincér leöntött egy korsó sörrel, utána meg rám borított egy tányér pacalt.”


“Ma a férjemmel betértünk az Önök éttermébe ebédelni, de a pincérek be vannak rúgva. Kérem a felszolgálás minőségének emelését.”


“Tisztelt Étteremvezető! Tájékoztatnám, hogy az éttermében, a mosdók állapota több mint felháborító. Az ülőkék konkrétan le vannak kenve ürülékkel. Mind a négy fülkében.”

 

A következő oldalon nézd meg a többi vicces éttermi panaszkönyv beírást! :)

De mit tehet egy étterem, ha panasz érkezik? A legtöbb esetben – akár valós a probléma, akár már-már nevetséges a panasz, érdemes azt kezelniük, tompítani a negatív hozzászólás élét. Kevés azonban az olyan étterem, akik ezt rendkívül emberi, korrekt módon tudják kezelni. Szerencsére azonban erre is van pozitív példa: egy budapesti étterem, a Városliget Café példájával élnék: a negatív élményekre reakcióként gyakran az étterem vezetője személyesen válaszol, és vizsgálja ki annak igazságtartalmát. Nem egyszer fordult elő a helyen, hogy a panaszra a szervizdíjat is elengedték – ezzel kompenzálva a vendéget, sőt, olyat is láttunk már hogy az étterem vezetője meghívta a panaszos vendéget egy kávéra, hogy kivizsgálhassák az ügyet! Egy ilyen helyen persze fokozottan ügyelnek a vendégkör elégedettségére, így nem sok panasz érkezik. Próbáld ki Te is ezt a kiszolgálást, foglalj asztalt náluk IDE kattintvaaaa

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
hirdetes
hirdetes
Közösség

Szótár

Irodatakarítás

Az irodatakarítási szolgáltatás egy bizalmi feladat, hiszen gyakran úgy végzik el, hogy a... Tovább

DIY

A DIY egy angol kifejezés rövidítése, mégpedig a Do It Yourself, azaz Csináld magad... Tovább

Tovább a lexikonra