notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

Határ a csillagos ég! - A Formula 1 márkaértéke

hirdetes

Határ a csillagos ég! - A Formula 1 márkaértéke

Komjáti Péter
Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Sokan nem is gondolnák, hogy az autósport királykategóriája milyen erőteljes márkaértékkel rendelkezik amellett, hogy szinte az egész világon ismerik San Franciscótól kezdve egészen Tokióig.

 

A Formula 1 márkaértéke

Kezdetben még az 1950-es évben az úriember versenyzők technikai sportjaként indult Nagy Britanniából, és ezek a tehetősebb előkelő személyek hétvégenként pusztán szórakozásból ültek a 220 lóerős versenygépek volánjai mögé. Az 1970-es évekre viszont hatalmas méretű sportrendezvény sorozattá alakult át. Az idők során a F1 folyamatos változásokon ment keresztül mind technikailag mind gazdaságilag, mivel Bernie Ecclestone az F1 kereskedelmi jogainak a tulajdonosa számtalan szponzor, technikai partner, és TV-nézők millióinak megnyerésével jutatta el ezt a sportot a legfelsőbb kategóriába. Lehet, hogy sok minden változott, de az alapelv ugyanaz, a Formula 1 a pompa és a legkorszerűbb műszaki fejlődés ötvözete.

hirdetes

 

 

Arra senki sem tudna rácáfolni, hogy a Forma 1-ben hatalmas pénz van, és ezt a multinacionális vállalatok is tudják, így a piacvezető cégek akár dollár milliókat is képesek kifizetni azért, hogy az F1-el egy lapon említsék őket, legyen az autóipari-, logisztikai, vagy akár energiaital gyártó cég.

 

 

Ha jobban megnézzük, ezek a 750 lóerős betontorpedók amellett, hogy a nagydíj hétvégéken fantasztikus és izgalmas csatákat vívnak egymással, mekkora reklámlehetőséggel bírnak, mivel tulajdonképpen a reklámfelületük felbecsülhetetlen értéket képez. Arról nem is beszélve, hogy egyes sztárpilótákkal, mint például Kimi Räikkonen, Fernando Alonso vagy éppen Sebastian Vettel szinte bármit el lehet adni, legyen az egy drágább autó vagy éppen egy luxus karóra.

hirdetes

 

 

A lényeg az, hogy az F1 egy olyan dinamikus márkaértékkel rendelkezik, amely az egész világon elismert, és számos vállalat áll sorban az F1® képzeletbeli ajtaja előtt, hogy részese legyen ennek a csillogó és fényűző világnak.

 

 

Ezeket a cikkeket is érdemes elolvasnod:

Kimi Räikkonen imádja a méregdrága jachtokat!

Járd be virtuálisan a Mclaren Forma 1-es csapatának főhadiszállását a Google segítségével

Búcsú a a Forma 1-es V8-asoktól!

Minden egy helyen – Egy F1-es autó kormánya

 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
419
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
1 001 765

Szótár

Iskola

Oktatási intézmény, gyakran a fiatalság ádáz ellensége. Az alapvető műveltség... Tovább

Fényképészet

A fényképészet vagy fotográfia már az 1800-as években is népszerű volt, akkoriban azonban... Tovább

Tovább a lexikonra