notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

Megjelent az új, hazai Audi TT- Az eddigi legagresszívabb kinézetű autó az Auditól

hirdetes

Megjelent az új, hazai Audi TT- Az eddigi legagresszívabb kinézetű autó az Auditól

Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Az eddigi legagresszívabb külsőt kapta a harmadik generációs Audi TT. Elképesztő sebesség és teljesítmény az Audi ikonikus kocsijától. Melyet szinte már magunkénak érezhetünk, mivel mostantól nem csak a szerelés, hanem a gyártás is Győrben történik.

Az eddigi legagresszívabb külsőt kapta a harmadik generációs Audi TT. Elképesztő sebesség és teljesítmény az Audi ikonikus kocsijától. Melyet szinte már magunkénak érezhetünk, mivel mostantól nem csak a szerelés, hanem a gyártás is Győrben történik.

Az Audi TT-k összeszerelése a kezdetektől, 1998-tól a győri gyárban történt, de ez idáig csupán csak a szerelés és nem a gyártás. Genfben az autókiállításon bemutatták a harmadikgenerációs TT-t, melynek már karosszériája is nálunk készül.

Egy igazi dizájn forradalmat indított 1998-ban az elsőgenerációs Audi TT, melyet különös vonzerővel ruháztak fel és elég gyorsan ikonikus kocsivá vált. A harmadik nemzedéknél jó pár eredeti dolgot újra gondoltak a tervezők és egy egészen újszerű kontextusban alkalmazták már őket. Az autó nagyvonalakban, olyan mint az elődje, megmaradt a lendületes ívű tető, a viszonylag magas, ívelt felületű övvonal, a hangsúlyos sárvédőívek – mindaz, ami eddig is felismerhetővé tette a TT-t.

hirdetes

Azonban a részletek sokkal tudatosabb, jobban összecsiszolt hatást keltenek. Az orr-rész az aktuális Audi arculatához passzol, a hatszögletű hűtőmaszk és az alacsony, csíkszerű fényszórók jóval marconábbnak tűnnek, mint az előző generációs TT-éknél.

Ha közelebbről nézzük, bőven akad még formai érdekesség az új TT-n, amilyen a hátsó ablak alatti felület – ez az autó övvonalát folytatja, és egyben légterelő is, amely 120 km/h felett kiemelkedik a karosszéria síkjából, jelentősen növelve a hátsótengelyre ható leszorító erőt.

Nézd meg a  galériában a legújabb Audi TT-t

További képek

Az utastérben a kevesebb több elve érvényesül. Az egyszerű vonalvezetés emeli ki még jobban az Audi TT belsejének könnyedségét és sportosságát. Két, formai és technikai szempontból egyaránt innovatív megoldás révén a tervezők karcsú architektúrával formálhatták meg a műszerfalat. Az egyik a kombinált műszeregység és az MMI-képernyő egyetlen központi, digitális egységgé ötvözése, amelynek eredménye az úgynevezett Audi virtual cockpit. A másik a légkondicionáló berendezés kezelőelemeinek a légbefúvó nyílásokba helyezése.

Az új kocsi egy 184 lóerős turbódízellel és kétféle, kétliteres turbómotorral lesz kapható, amelyből a gyengébbik 230 lóerőt, a TTS modellbe kerülő erősebbik pedig 310 lóerőt tud kifejteni.

Az autó mindössze 4,7 másodperc alatt gyorsul fel 100-ra és a végsebességét 250 km/h korlátozták.

A járműgyártásban a leggyakrabban használt feltöltőtípus a turbófeltöltő. A turbó lényegében egy levegőpumpa, ami a motorban keletkező kipufogógáz energiája működtet. A motortérben elhelyezkedő csigaházra hasonlító eszköz sűríti a beszívott levegőt és benyomja a hengerekbe, így a motorban több oxigén áll rendelkezésre az égéshez. Amennyiben ki szeretnéd próbálni a turbót az autódban, további információkat tudhatsz meg róla itt: Turbó vásárlás

forrás:totalcar.hu

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
hirdetes

Szótár

Újság

Az újság első sorban egy kézzel fogható, papírból készülő médium, amely segítségével... Tovább

Kutyabarát étterem

Étterembe mennél, de nem szeretnéd otthon hagyni négylábú barátodat? Szerencsére egyre több... Tovább

Tovább a lexikonra