notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

Megjelent az új, hazai Audi TT- Az eddigi legagresszívabb kinézetű autó az Auditól

hirdetes

Megjelent az új, hazai Audi TT- Az eddigi legagresszívabb kinézetű autó az Auditól

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Az eddigi legagresszívabb külsőt kapta a harmadik generációs Audi TT. Elképesztő sebesség és teljesítmény az Audi ikonikus kocsijától. Melyet szinte már magunkénak érezhetünk, mivel mostantól nem csak a szerelés, hanem a gyártás is Győrben történik.

Az eddigi legagresszívabb külsőt kapta a harmadik generációs Audi TT. Elképesztő sebesség és teljesítmény az Audi ikonikus kocsijától. Melyet szinte már magunkénak érezhetünk, mivel mostantól nem csak a szerelés, hanem a gyártás is Győrben történik.

Az Audi TT-k összeszerelése a kezdetektől, 1998-tól a győri gyárban történt, de ez idáig csupán csak a szerelés és nem a gyártás. Genfben az autókiállításon bemutatták a harmadikgenerációs TT-t, melynek már karosszériája is nálunk készül.

Egy igazi dizájn forradalmat indított 1998-ban az elsőgenerációs Audi TT, melyet különös vonzerővel ruháztak fel és elég gyorsan ikonikus kocsivá vált. A harmadik nemzedéknél jó pár eredeti dolgot újra gondoltak a tervezők és egy egészen újszerű kontextusban alkalmazták már őket. Az autó nagyvonalakban, olyan mint az elődje, megmaradt a lendületes ívű tető, a viszonylag magas, ívelt felületű övvonal, a hangsúlyos sárvédőívek – mindaz, ami eddig is felismerhetővé tette a TT-t.

hirdetes

Azonban a részletek sokkal tudatosabb, jobban összecsiszolt hatást keltenek. Az orr-rész az aktuális Audi arculatához passzol, a hatszögletű hűtőmaszk és az alacsony, csíkszerű fényszórók jóval marconábbnak tűnnek, mint az előző generációs TT-éknél.

Ha közelebbről nézzük, bőven akad még formai érdekesség az új TT-n, amilyen a hátsó ablak alatti felület – ez az autó övvonalát folytatja, és egyben légterelő is, amely 120 km/h felett kiemelkedik a karosszéria síkjából, jelentősen növelve a hátsótengelyre ható leszorító erőt.

 

Nézd meg a  galériában a legújabb Audi TT-t

További képek

Az utastérben a kevesebb több elve érvényesül. Az egyszerű vonalvezetés emeli ki még jobban az Audi TT belsejének könnyedségét és sportosságát. Két, formai és technikai szempontból egyaránt innovatív megoldás révén a tervezők karcsú architektúrával formálhatták meg a műszerfalat. Az egyik a kombinált műszeregység és az MMI-képernyő egyetlen központi, digitális egységgé ötvözése, amelynek eredménye az úgynevezett Audi virtual cockpit. A másik a légkondicionáló berendezés kezelőelemeinek a légbefúvó nyílásokba helyezése.

Az új kocsi egy 184 lóerős turbódízellel és kétféle, kétliteres turbómotorral lesz kapható, amelyből a gyengébbik 230 lóerőt, a TTS modellbe kerülő erősebbik pedig 310 lóerőt tud kifejteni.

Az autó mindössze 4,7 másodperc alatt gyorsul fel 100-ra és a végsebességét 250 km/h korlátozták.

 

A járműgyártásban a leggyakrabban használt feltöltőtípus a turbófeltöltő. A turbó lényegében egy levegőpumpa, ami a motorban keletkező kipufogógáz energiája működtet. A motortérben elhelyezkedő csigaházra hasonlító eszköz sűríti a beszívott levegőt és benyomja a hengerekbe, így a motorban több oxigén áll rendelkezésre az égéshez. Amennyiben ki szeretnéd próbálni a turbót az autódban, további információkat tudhatsz meg róla itt: Turbó vásárlás

 

forrás:totalcar.hu

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
hirdetes
Közösség

Szótár

Túrázás, túrák

A túrázás a világ egyik legkedveltebb sportja. Bizony, sokan nem is tudják, hogy hosszú... Tovább

Vér

Mi a vér? A vér az állatok és emberek szervezetének egyik legfontosabb része, amely nélkül... Tovább

Tovább a lexikonra