notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

A fogyás beindítása

hirdetes

Mit tegyünk, ha nem indul be a fogyás?

Oláh Tamás
Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Nem indul be a fogyás

Vízfogyasztás

Talán ez sokak számára meglepő, de jó néhány ember él abban a tudatban, hogy a szervezetének csupán annyi vízre van szüksége, amennyit az illető kíván, hiszen a szomjúság jelzi, ha folyadék kell. Nos természetesen a túléléshez szükséges folyadékmennyiség elérésének érdekében jelez a szomjúság, de a szervezetünk megfelelő és egészséges működéséhez napi legalább 2-3 liter folyadékra van szükségünk.

Ez nőknél és férfiaknál, illetve terheltségtől függően változhat, de ha 2-3 litert elfogyasztunk egy nap azzal már rengeteget segíthetünk szervezetünknek. Főleg a nyári időszakban még nagyobb hangsúlyt kell fektetni a megfelelő hidratáltságra. Mindemellett ne feledkezzünk meg arról sem, hogy nem mindegy milyen folyadékot iszunk. Sok esetben, ha teljesen elhagyjuk a cukros, mesterséges üdítőitalokat és áttérünk a vízre már 1-2 kilótól meg is szabadulhatunk.

hirdetes

+Tévhit: ne felejtsük el, hogy sajnos a gyümölcslevek is tele vannak finomított cukrokkal, így hiába hisszük egészségesnek őket, sajnos nem a legmegfelelőbb választás diéta alatt a fogyasztásuk.

hirdetes

Evési szokások

Értelemszerűen megfelelő minőségű, mennyiségű és típusú ételek elfogyasztása nélkül, sokkal nehezebb leadni a feleslegünket. Ha úgy érezzük felszaladt ránk pár kiló, fontos elemeznünk, hogy ennek a hátterében mi állhat és érdemes a táplálkozásnál kezdeni a keresgélést. A túlzott szénhidrát és cukor fogyasztás negatív hatással lehet alakunkra, azonban az egyensúlyon múlik minden!

NE gondoljuk, hogy ezek kiiktatása hosszútávú megoldást nyújt a tökéletes testalkat elérésére. Mindenféleképpen csökkenteni kell a napi szénhidrátbevitelt, de ez nem jelenti, hogy semmit sem ehetünk egész nap.

Kezdésképpen próbáljunk meg 3:2:1 arányban fogyasztani zöldségféléket, húst/fehérjét és szénhidrátot illetve kisebb adagokat együnk, inkább napi 4-5 akár 6-szor is. A zöldségek lassítják a többi táplálék felszívódását ennek köszönhetően pedig később leszünk éhesek és így elkerülhetjük a falási rohamokat. A tudatos táplálkozás kiegyensúlyozottabb életmódhoz és az egészségünk javulásához is vezet!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
hirdetes

Szótár

Pénz

A pénz szó többféle dologra is utalhat. Gyakran kézzel fogható érmékre és bankjegyekre... Tovább

Lámpa

Lámpák nélkül elképzelhetetlen lenne az élet – a legelterjedtebb... Tovább

Tovább a lexikonra