Vicces panaszkönyvi beírások nyaralóktól
A Thomas Cook és az ABTA utazási társaságok reklamációiból válogatunk össze egy csokrot, ami megmutatja, milyen naivak vagyunk, és azt is, hogy egyeseknek egészen furcsa elképzelései vannak az all inclusive szolgáltatásról…
„A prospektusban fel kellene tüntetni, hogy a helyi kisbolt nem árul normális kekszeket! Pudingkrémeset és gyömbéreset sem lehetett kapni.”
“A boltosok rendkívül lusták voltak. Gyakran előfordult, hogy szieszta idején lett volna szükségem valamire, de nem voltak nyitva. Szerintem be kellene tiltani a sziesztát.”
„Indiában nyaraltam, Goán. Undorító, hogy szinte minden étteremben curry-t szolgálnak fel. Utálom a fűszeres ételeket.”
„Befizettünk egy vízi vidámparkba, de senki sem mondta, hogy törülközőt és fürdőruhát nekünk kell vinni!”
“Fel kellett hívnom a rendőrséget, mert a személyzet nem engedett ki a szobából. Az ajtómra raktak egy “Kérem, ne zavarjanak!” táblát, így nem tudtam kimenni.”
A következő oldalon folytatom!