notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

A TRX függővé tesz

hirdetes

TRX, eddz a saját testsúlyoddal!

v
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Te is azok közé tartozol, akik fogyni szeretnének?  Vagy a testsúlyod ideális a számodra, de nem érzed jól magad, mert nem elég feszes a tested? Szeretnél izmos lenni, de nem akarod túlzásba vinni?   Esetleg eleged van a bonyolult fitnesztermi gépekből, vagy időd sincs a termeket  látogatni? Szeretnél a saját testsúlyoddal edzeni? Akkor nagyon jó helyen jársz, most bemutatom neked azt a sportot, amellyel elérheted a céljaidat, nőknek és férfiaknak is egyaránt ajánlott.

 

A TRX sikeressége a katonaságon alapozódott meg

A TRX

A TRX kötél bárhol, bármilyen fittségi szinten, és bármilyen fittségi célhoz alkalmazható. Egyetlen óra alatt, a teljes test egyszerűen és hatékonyan átmozgatható. Nagyon rövid időn belül feszes, izmos testet tudsz kialakítani. A TRX kötelet otthon is tudod használni, előtte viszont mindenképpen menj el egy-két edzésre, hogy pontosan tudja a feladatok végezni, és ne károsítsad az ízületeidet.

hirdetes

 

NÉZD MEG A GYAKORLATOKAT, NAGYOBB MÉRETÉRT KATTINTS A KÉPRE:

További képek

Mi is az a TRX?

A TRX SuspensionTrainer a funkcionális edzés egyik alapeszköze, amely nem egy izomcsoportot, hanem a teljes testet edzi.
A SuspensionTrainer egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. Az eszközt RandyHetrick fejlesztette ki az amerikai haditengerészet elit alakulatánál, az ezredforduló körüli években.A katonák kikötőkben, raktárakban, hajókon és tengeralattjárók belsejében keresték a lehetőségét annak, hogy folyamatosan csúcsformában legyenek.

Később a koncepció megjelent a katonaságon kívül, a sport minden területén, mint például az élsportolók edzéstervében. Az atlétikásoktól kezdve a golfosokon át a kontaktharcokat vívó sportolók edzésrendszerükben jól bevált eszköz és módszer.

 

Nézd meg ezt a videót, ami hetven kiváló feladatot mutat be!

 

Hogyan használják a TRX hevedert?

 A felfüggesztéses edzés jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, 40-60 százalékos szögben rádőlnek a hevederre, és így végeznek toló-húzó mozdulatokat. Ezáltal gyakorlatok százainak elvégzését teszi lehetővé. Általában minden feladatot 20-40-es szériában szokták csinálni.

 

A TRX előnyei és hátrányai

  • Javítja az állóképességet,
  • a koordinációt
  • segíti a hajlékonyságot
  • fejleszti a core (törzstartó) izmok stabilitását
  • a testtartást is javítja
  • feszesíti a tested
  • szálkás izmok elérését is lehetővé teszi

A heveder hátrányaként két dolgot tudnék mondani:

  • Ha a feladatokat nem mutatta meg szakember, akkor az ízületeidet sokkal nagyobb mértékben terheled
  • A saját testsúlyos edzés gyakorlatai nem alkalmasak nagy izomtömeg növelésére

 

Minden embernek bátran tudom ajánlani ezt a sportot, nagyon könnyen bele lehet jönni, és sokkal hamarabb eléred a kitűzött célodat, mint gondolnád!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
hirdetes
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
343
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2020. JANUÁR 1. ÓTA:
792 988

Szótár

A hó a víz kristályos, szilárdra fagyott formája. Hókristályok csak megfelelő körülmények... Tovább

Sajtótájékoztató helyszín

Ha a tökéletes sajtótájékoztató helyszínt keressük, fontos figyelembe venni a... Tovább

Tovább a lexikonra