notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

A TRX függővé tesz

hirdetes

TRX, eddz a saját testsúlyoddal!

v
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

A TRX sikeressége a katonaságon alapozódott meg

A TRX

A TRX kötél bárhol, bármilyen fittségi szinten, és bármilyen fittségi célhoz alkalmazható. Egyetlen óra alatt, a teljes test egyszerűen és hatékonyan átmozgatható. Nagyon rövid időn belül feszes, izmos testet tudsz kialakítani. A TRX kötelet otthon is tudod használni, előtte viszont mindenképpen menj el egy-két edzésre, hogy pontosan tudja a feladatok végezni, és ne károsítsad az ízületeidet.

hirdetes

 

NÉZD MEG A GYAKORLATOKAT, NAGYOBB MÉRETÉRT KATTINTS A KÉPRE:

További képek

Mi is az a TRX?

A TRX SuspensionTrainer a funkcionális edzés egyik alapeszköze, amely nem egy izomcsoportot, hanem a teljes testet edzi.
A SuspensionTrainer egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. Az eszközt RandyHetrick fejlesztette ki az amerikai haditengerészet elit alakulatánál, az ezredforduló körüli években.A katonák kikötőkben, raktárakban, hajókon és tengeralattjárók belsejében keresték a lehetőségét annak, hogy folyamatosan csúcsformában legyenek.

Később a koncepció megjelent a katonaságon kívül, a sport minden területén, mint például az élsportolók edzéstervében. Az atlétikásoktól kezdve a golfosokon át a kontaktharcokat vívó sportolók edzésrendszerükben jól bevált eszköz és módszer.

 

Nézd meg ezt a videót, ami hetven kiváló feladatot mutat be!

 

Hogyan használják a TRX hevedert?

 A felfüggesztéses edzés jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, 40-60 százalékos szögben rádőlnek a hevederre, és így végeznek toló-húzó mozdulatokat. Ezáltal gyakorlatok százainak elvégzését teszi lehetővé. Általában minden feladatot 20-40-es szériában szokták csinálni.

 

A TRX előnyei és hátrányai

  • Javítja az állóképességet,
  • a koordinációt
  • segíti a hajlékonyságot
  • fejleszti a core (törzstartó) izmok stabilitását
  • a testtartást is javítja
  • feszesíti a tested
  • szálkás izmok elérését is lehetővé teszi

A heveder hátrányaként két dolgot tudnék mondani:

  • Ha a feladatokat nem mutatta meg szakember, akkor az ízületeidet sokkal nagyobb mértékben terheled
  • A saját testsúlyos edzés gyakorlatai nem alkalmasak nagy izomtömeg növelésére

 

Minden embernek bátran tudom ajánlani ezt a sportot, nagyon könnyen bele lehet jönni, és sokkal hamarabb eléred a kitűzött célodat, mint gondolnád!


hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
hirdetes
Közösség

Szótár

Lámpa

Lámpák nélkül elképzelhetetlen lenne az élet – a legelterjedtebb... Tovább

Vonat

A vonatok nehéz súlyú szerkezetek, amelyek személyek (utasok) és / vagy rakomány... Tovább

Tovább a lexikonra