Az utastérben a kevesebb több elve érvényesül. Az egyszerű vonalvezetés emeli ki még jobban az Audi TT belsejének könnyedségét és sportosságát. Két, formai és technikai szempontból egyaránt innovatív megoldás révén a tervezők karcsú architektúrával formálhatták meg a műszerfalat. Az egyik a kombinált műszeregység és az MMI-képernyő egyetlen központi, digitális egységgé ötvözése, amelynek eredménye az úgynevezett Audi virtual cockpit. A másik a légkondicionáló berendezés kezelőelemeinek a légbefúvó nyílásokba helyezése.
Az új kocsi egy 184 lóerős turbódízellel és kétféle, kétliteres turbómotorral lesz kapható, amelyből a gyengébbik 230 lóerőt, a TTS modellbe kerülő erősebbik pedig 310 lóerőt tud kifejteni.
Az autó mindössze 4,7 másodperc alatt gyorsul fel 100-ra és a végsebességét 250 km/h korlátozták.