Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További részletek itt!

Crossfit sorozatunk újabb állomása: EMOM és TABATA

hirdetes

Crossfit haladó

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

crossfit

Hogyan fejlesztheted az erő-állóképességedet EMOM-mal?

EMOM

A legegyszerűbb módja a bűvös nevű EMOM, azaz:  “Every Minute on the Minute”, tehát egy adott gyakorlatot végezz minden percben az adott ismétléssel. Ami marad –ha marad-  időd a percből, az lesz a pihenőd. Ezt akkor alkalmazzuk, amikor állóképesség hiányában lemaradunk egy-egy gyakorlattal: guggolás, burpee, thruster, swing, stb. A gyakorlat lényege, hogy minden percben növeljük egyel a gyakorlatok számát: 1. percben 1 burpee és 1 swing, 2.percben 2burpee-2swing, és így tovább. Garantáltan véres verejték lesz a vége!

 

Hogyan használd helyesen?

hirdetes


Jól csinálod, ha: az első perc szinte fele a gyakorlat elvégzésével telik. Később már nem a felét viszi el, hanem a jó részét.

 

Rosszul csinálod, ha: az első perc jóval több, mint fele elmegy a végrehajtással. Ilyen esetben vegyél le az ismétlésszámból, mert a későbbi körök nem lesznek egyenletesek.


Ha érzel magadban erőt, akkor minden héten növelheted az ismétléseket. De csak akkor, ha képes vagy helyesen és időre megcsinálni a gyakorlatokat. Ha ezeket betratod, a fejlődés látványos lesz!

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
hirdetes
hirdetes
Közösség

Szótár

Kutyabarát étterem

Étterembe mennél, de nem szeretnéd otthon hagyni négylábú barátodat? Szerencsére egyre több... Tovább

Világ körül

Bár az utazás fogalma mai értelemben alapvetően egy vagy több személy helyváltoztatását... Tovább

Tovább a lexikonra
Minden, ami sport